Identyfikacja marki



Portale społecznościowe to dzisiaj dla wielu firm główne narzędzie promowania się nie tylko w Internecie, ale ogólnie docierania do swoich klientów, obecnych i przyszłych. Związane jest to z faktem, że stosowane tutaj narzędzia są stosunkowo proste i można je łatwo kontrolować, w co wliczone jest na przykład stosunkowo proste ocenianie skuteczności konkretnych wysiłków. Ogromne znaczenie ma oczywiście efektywność kosztowa, ponieważ tylko działania z zakresu SEO mogą się równać z dobrze prowadzonymi kampaniami w mediach społecznościowych. 

Ostatnie, chociaż na pewno nie najmniej ważne jest to, że istotnym elementem działań w sferze marketingu internetowego w Social Media jest też to, że nawet jeśli nasza konkretna informacja sprzedażowa nie trafia na podatny grunt i nawet jeśli tylko ktoś po prostu zauważy, że istniejemy, już jest to ważne. Nasza marka zyskuje bowiem na rozpoznawalności. 

Natłok wiadomości
Portale społecznościowe zaczynały jako małe wioski, gdzie wszyscy wszystko wiedzieli. Każda informacja od jednego użytkownika trafiała do wszystkich użytkowników w jakikolwiek sposób z nim powiązanych. W ten sposób docierało się do malej, ale ściśle określonej grupy osób oraz przekaz był odbierany w pełni. 
Te czasy dawno już jednak minęły i dzisiaj portale społecznościowe wyglądają jak wielkie ule z dodatkowymi autostradami w środku, po których przemieszczają się ogromne ilości danych zapraszanych przez mieszkańców każdej komórki ula. Czasami ci użytkownicy dzielą się treściami z autostrady, podaja je dalej wewnątrz komórki, ale najczęściej informacje tylko migną nam za internetowym oknem. Nie jest to wcale zła sytuacja. 

Budowanie rozpoznawalności
Zaletą mediów społecznościowych jest to, że tworzą one swój własny świat, w którym co jakiś czas do człowieka przedostają się informacje o modnych butach, nowym modelu samochodu, ciekawym smartfonie czy o firmie budowlanej, z której skorzystał jego kuzyn. Tych informacji się nie rejestruje, ale kiedy okazuje się, że my też potrzebujemy chociażby firmy budowlanej, wiemy już, że kuzyn z takiej korzystał i albo sprawdzamy, jaką to firmę polubił, albo go po prostu pytamy. W ten sposób informacja o samym fakcie istnienia firmy została przekazana i pojawiła się szansa na znalezienie nowego klienta.

Na podstawie danych ze strony: http://buyfans.pl/



Nowinki technologiczne
O społeczeństwie informacyjnym po raz pierwszy zaczęto mówić w latach 60-tych XX wieku. Wykształcenie się takiego społeczeństwa jest bez wątpienia efektem głębokich przemian, które nastąpiły w stosunkach społecznych oraz gospodarczych. tu jest obrazek Dla współczesnego człowieka...
Prawidłowo prowadzone zajęcia dla dzieci
Radosne i zdrowe dzieciństwo to perfekcyjny impuls kształtujący sylwetkę naszych dzieci. Troszczmy się o to już na początku ich rozwoju. Przedszkole Berek Wrocław jest ważnym miejscem, w którym maluchy czują się pewnie, a będąc w społecznościach rówieśników mają szansę na...
Praktyka komunikacji na linii lekarz ginekolog – pacjentka
Wizyta w gabinecie ginekologicznym różni się znacznie od wizyt w jakimkolwiek innym gabinecie lekarza specjalisty. Czasami jest porównywana do wizyt u dentysty, chociaż komunikacja z pacjentem na fotelu dentystycznym ogranicza się zazwyczaj do przypominania mu o konieczności szerszego...